Lütfen bekleyin...

Yorum yapabilmek için giriş yapmanız gerekiyor.

Bu bölüme 61 yorum yapılmış.

  1. MonkeyDLatif

    Yeni bolum yuklendi

    • Evergarden

      Vayy bee Mob ağladı... Güzeldi. Her zamanki Mob Psycho 100. Sonda kızın oldukça iyi oldu demesi benim için bölümün en şaşırtıcı yeriydi

      • Hardrocktr19

        Sonunda çıktı yeni sezon

        • Kyzer

          ilk saniyelerde aklıma kanıt geldi :d

          • UzumakiKurama

            Icerisinde Beerus-Sama, Marul, GOD gibi pek cok katilimcinin oldugu WhatsApp grubumuza buyurun. Guncel Animelerin Takibi, Gelecek Olan Yeni Sezon ve Yeni Animelerin Tarihinin Konusu Yaninda Hos Sohbet ve Ortamiyla Gelecek Herkese Kapimiz Aciktir. DizimobChat Whatsapp:https://chat.whatsapp.com/JU5N3HCA7ZbEJnT4SF0xH

            • Abdulkadir_kun

              Dostum whatsapp linkinin tarihi geçmiş

            • umut763476

              Güzel bir bölüm oldu :D Az utandık,az heycanlandık,az sondaki sahneye şaşırdık.Bakalım neler olacak çok merak ediyorum açıkçası.Ben EluciVoid...

              • King_of_the_fire

                Bu arada date live ın hikayesini unuttum hikayeni anlattın en son 2 yıl önce izledim belki 3

                • beerusunrakibi

                  melekleri opuyor falan o

                  • King_of_the_fire

                    Bu arada melekleri öpüyor ne mk yarıldım

                    • King_of_the_fire

                      Aynen oha one piece in bölümündeki yorumuna bak

                    • King_of_the_fire

                      Gerek kalmadı birden dınk etti

                    • King_of_the_fire

                      One punch manin dayısı oğlunun oğlu

                      • DUMAN

                        .

                        • Crocodile

                          Amdin 1 gün arayla komayamı giriyon anlamadım

                          • beerusunrakibi

                            otakular nasil para kazaniyor amk

                            • King_of_the_fire

                              Otaku kavramı çok kötü bir kavram ve hiçkimsenin kendisine otaku demesini istemiyorum

                            • NurryG

                              Bakalım nasılmış :)

                              • SirkeliMarul

                                Hani ben bi aralar ilk yazanlara savaş açmıştım ya birkaç kişide bana sanane onların yorumu ilgilendirmez demişti kimdi onlar bulun bana lan nasıl ilgilendirmez ben katlanmak zorundamıyım hazır cevap arkadaşlar "okumak zorundada değilsin" dicek de la nasıl değilim okumazsam diyelim bana yada bi dosta laf geldi napcam? Bakın ilk yorumcular "ilk yorum" yazınca elinize bi bok geçmiyor bak valla geçmiyor yaşadım bu yüzden beerusla kavga etkinliğimde var. Tek yaptığınız kendinizi küçük düşürmek yapmayın lütfen bak lütfen ilk yorumcu kardeşlerim

                                • Gokay

                                  Kanka siktir et giriyoz biz ilkcililer zaten insan artığı onlar ilk yazınca para gelan kazanıyolar herhalde

                                  • King_of_the_fire

                                    Onlara yazma diyince senin eline bişey geçiyomu

                                    • SirkeliMarul

                                      Kanka belki dinlemişlerdirde yapmazlar gibi geliyor inş öyledir

                                      • BeerusunRakibininRakibi

                                        Ghifdfgjjb ilk hbvhivgjkb

                                        • beerusunrakibi

                                          cok komik mq olu

                                          • King_of_the_fire

                                            Pardon ona yazcaktım +++10101001101018291701928

                                            • King_of_the_fire

                                              Kshsmnshsjüh mk olu

                                    • SirkeliMarul

                                      Beğendim ve ayrıca admine teşekkür ediyorum

                                      • SchifferS

                                        baya iyiydi beklentilerimi karşiladı ve o kokuluğun maskesi tokyo ghouldaki hideninkine benziyor ve sonda sevdiği kızın kız oldukça iyi demesi ne oluyor kageyama ağladı felan duyguları yerine mi geliyor birde sonra novelci kız kağıta birşeyler çiziyor acaba mangaka o mu kafamda deli sorular

                                        • King_of_the_fire

                                          Kardeş sana format mı attılar seni fabrika ayarına geri çevirmek lazım

                                          • SirkeliMarul

                                            ...FATAL ERROR

                                            • beerusunrakibi

                                              şuna bi subahneke okuyun kendine gelsin

                                              • beerusunrakibi

                                                vay amk

                                              • Beerus_Sama

                                                Çizimler kötüleşmiş sanki bir de Mob un gücünü salacağı zamanları heyecanla bekliyorum

                                                • beerusunrakibi

                                                  date a live izledim

                                                  • beerusunrakibi

                                                    cok iyidi cadi falan geldi guvec yaptilar taklit etti fln izleyin!!!!!

                                                    • RunnerBoy

                                                      Spoi tuşu yok mu sende

                                                  • beerusunrakibi

                                                    amdin seni bekleyemem bn date a live izlicem gorusuruz site

                                                    • emircan47

                                                      Admin date a live 3 sezon başlamış atarmısın

                                                    • emircan47

                                                      Admin date a luve 3 sezon başlamış atarmısın

                                                      • Thatsme

                                                        Dün yayınlanır diye bekliyodum ama sorun yok :DDD

                                                        • Asta_san

                                                          Guzel sasirtici 2. Nin cikacagini dusunmuyordum

                                                          • SwindLer

                                                            Lahana 2.isi çık mış

                                                            • King_of_the_fire

                                                              Tek kelime ile mükemmel ya abi part time şeytan çıkarma ancak bu animede olabilirdi ya gülmekten karnıma ağrı girdi. Aynı zamandada baya güzel ve hikayesi iyi bir anime bence. Bu sefer ki utanç duygusi büyük ihtimalle

                                                              • King_of_the_fire

                                                                Its good ben demiştim izleyelim

                                                                • Batu

                                                                  Admin yavaş ciğerimi söktün

                                                                  • Batu

                                                                    İzlemeden önce yorumları okuyan kişi vakit kaybetme hemen izle şu animeyi

                                                                  • MonkeyDLatif

                                                                    ilk swzonuda indirin

                                                                    • beerusunrakibi

                                                                      bu seri ikinci sezon ilk sezonu izlemeyenlere siddetle ilk sezonu oneriyorum

                                                                      • Pikselkafa

                                                                        Evet sabahın yedisinde bağırmak nasıl bir hismiş anladım

                                                                      • Fifalou

                                                                        bunu hemen izleyemem butun bolumlee yuklensin one pinc gelecek yakinda o da dolsun

                                                                        • Fifalou

                                                                          dayanamadim izledim ak

                                                                        • NightKing

                                                                          Holy shit. Şaka mı bu? Mob psycho 2 görünce şok oldum. En sonunda çıktı be.

                                                                          • NightKing

                                                                            Ben neden bunu izledim? Keşkem 1. Sezonla bıraksaymışım. Şimdi 2. Bölümü nasıl bekleyecem? 7 gün işkence gibi geçecek. 2. Sezonu beklediğimden bile çok daha iyi başladı. Keşkem bekleseydimde topluca izleseydim. Mob adamsın.